Изключително голям интерес регистрира Българската асоциация на рекламодателите (БАР) към най-новата си награда в традиционния конкурс BAAwards. Тя е за студентски екип, разработил най-добър проект на тема “Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория”.
С нея за първи път в петгодишната история на конкурса рекламодателите ще премират студенти.
Заради големия интерес асоциацията удължи срока за кандидатстване до 17 юли и увеличи броя на подаваните проекти до 6 от университет.
“В процеса на получаване на проекти дойде обратна връзка от някои университети за много голям интерес и сериозно затруднение да се изберат само три проекта от учебно заведение, каквото беше сегашното изискване на регламента. Изразена беше и молба за удължаване на срока за подаване на заявките”, каза Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.
За да изпълни основната цел на конкурса - генериране и разпространение на ноу-хау в маркетинговите комуникации, да уважи труда на студентските екипи и техните преподаватели и да се улесни процеса на подаване на заявки в конкурса, асоциацията промени регламента за студентската награда.
Студентските проекти трябва да са в един от следните бизнес сектори:
- Храни, вода и безалкохолни напитки
- Бира и сайдер
- Нехранителни бързооборотни стоки (почистващи, козметика)
- Лекарства без рецепта
- Автомобили
- Телекомуникации
- Банки и небанкови финансови услуги
- Търговски вериги.
Петото издание на конкурса BAAwards стартира преди месец. В него се отличават рекламодатели с най-добрите и иновативни маркетингови стратегии, реализирани през изминалата година. Мотото на BAAwards'2018 е “БАРкод на успеха”, с което организаторите изразяват идеята, че добрите маркетолози умеят да разшифроват нагласите на потребителите и намират точния ключ към техните нужди и потребности. Кандидатите за бизнес награда могат да подават документи до 2 септември.