Изравнителните сметки за парно и топла вода за изминалия отоплителен сезон вече са подадени от топлинните счетоводители към "Топлофикация София" ЕАД, съобщиха от топлофикационното дружество. Те са достъпни на интернет страницата на дружеството, в касите и в информационните системи за безкасово разплащане от днес, 17 август, предаде БТА. Всички абонати, които имат суми за получаване, могат да изберат най-удобния вариант да ги вземат обратно - по банков път или на каса на "Топлофикация София". Сумите могат да бъдат оставени и за покриване на следващи сметки, посочиха от дружеството.

За да улесни своите битови и бизнес клиенти, дружеството предоставя възможност, сумите за връщане да бъдат взети обратно и без да се посещават центровете за обслужване на клиенти на "Топлофикация София". Потребителите, които желаят да ги получат по банков път, трябва да попълнят заявление, което е налично на адрес - www.toplo.bg. Абонатите, които предпочитат да получат парите си в брой, могат да го направят във всички центрове за обслужване на клиентите. Това е в правомощията само на титуляра на партидата или на официално упълномощено лице.

"Топлофикация София" ЕАД напомня, че дружеството може да възстановява суми на онези клиенти, които нямат просрочени неплатени сметки. Сумите за доплащане, заедно с месечните сметки за топла вода, могат да бъдат внесени във всеки център за обслужване на клиентите или по безкасов път, онлайн чрез ePay, чрез банкомати, електронно банкиране или открита разплащателна сметка.

Клиентите, които все още не са осигурили достъп на топлинните счетоводители до дома си, имат възможност да го направят до 1 октомври. За целта трябва да се свържат с тях и да резервират допълнителна дата за отчет и проверка на уредите. След това няма да имат възможност да поискат преизчисление на сметките си. Дори да не са ползвали топлинна енергия или консумацията да е била занулена, уредите трябва да бъдат отчетени от представител на фирмата за дялово разпределение, изтъкнаха от дружеството.