С него заблуждавали
клиенти на компанията,
искат им пари
“Енерго-Про”, което снабдява с ток Североизточна България, предупреди за измама с приложение в гугъл.
В центровете за обслужване на клиенти на компанията постъпили жалби от потърпевши, които описват новия начин за измама.
Схемата е следната: клиентът получава обаждане от скрит номер с предупреждение, че електромерът му е разпломбиран и трябва да плати сума, за да не му спрат тока. Накрая телефонният разговор завършва със звучен смях.
След като се запознали със случаите, служители на “Енерго-Про” установили, че става дума за приложение, което се използвало за шеги.
От компанията поясняват, че предоставят на своите клиенти няколко начина за уведомяване за прекъсване на електроснабдяването вследствие на ненавременно плащане на сметки.
Това става чрез имейл, есемес или по пощата.
В случаите, в които служители на дружеството се свързват с клиенти по телефона за просрочени задължения, те се представят с име и длъжност, като ги съветват да заплатят сметките си за ток на официално обявените за това места - в центровете за обслужване на клиенти, на каси на партньори или по банков път.
Измамниците твърдят пред клиенти на компанията, че електромерът им е разпломбиран, поради което трябва да платят пари, за да не им спрат тока.