Най-добрият сред победителите

ще участва във фестивала Young Lions

за маркетолози догодина

Дванадесет бизнес и студентски маркетингови кампании получиха награди от Българската асоциация на рекламодателите в конкурса им BAAwards2018 на официална церемония на 10 септември.

Състезанието между най-добрите маркетолози тази година мина под мотото "БАРкод на успеха" и в него се включиха 44 кампании. За първи път в 5-годишната история на наградите се конкурираха и студенти.

Победителите в 8-те категории са:

„Нов продукт“

Кампания „HEINEKEN 0.0 – Сега можеш“

Компания: Загорка АД (Виктория Мадемова-индивидуална награда)

„Нов продукт“

Кампания „VICKS - №1 бранд в света при простуда и грип вече в България“

Компания: Актавис ЕАД

„Новa услуга“

Кампания "Жилищен кредит „Безлихвен край“

Пощенска банка

"Активиране на бранд"

Кампания „Почисти и разкраси с Cif“

Компания: Unilever България (Никол Богданова-индивидуална награда)

"Активиране на бранд“

Кампания „Decathlon – Пътят към Малта“

Компания: Декатлон България

Второ място в категория "Активиране на бранд"

Кампания „Добри заеми, добри приятели“

Компания Мениджмънт Файненшъл Груп АД

"Корпоративна социална отговорност и спонсорства"

„Мога там, искам тук“

Компания: TELUS International Europe

„Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара“

Кампания „Фини кори, фини творби“

Компания: Белла България (Нели Стефанова-индивидуална награда)

„Корпоративен ребрандинг“

Кампания „Мтел става А1“

Компания: А1 България ЕАД

„Продуктов ребрандинг“

Кампания „Загорка- Доброто Тук“

Компания: Загорка АД

Студентска награда

I място: Кампания „URBNICE-BORN REBEL“, Пускане на пазара на нов брандиран продукт в съществуваща категория, сектор „Храни, вода и безалкохолни напитки“ (Деница Раднева, Нов български университет)

II място: Кампания „TeTrade - Учи. Инвестирай. Постигай. Повтаряй.“, Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория, сектор „Банки и небанкови финансови услуги“ (Борислава Стоименова, УНСС)

Новината на вечерта, която изненада победителите в BAAwards’2018, беше, че всички те ще се състезават в конкурс помежду си и най-добрият сред тях ще получи възможността да участва в престижния Young Lions в Кан за маркетолози догодина.

“BAAwards’2018 стана емблематичен не само с броя кампании - 44, но и с новата студентска награда, с високото качество и успешното разшифроване на „БАРкода на успеха“, което ще обобщим в уникално ноу-хау, важно за професионалистите в сектора - каза изпълнителният директор на БАР Росен Мисов. - Тази година е специална, защото отбелязваме растеж не само в качеството, но и в годините - 10 години от създаването на Българската асоциация на рекламодателите и 5 години BAAwards. Радвам се, че днес на нашия рожден ден събираме живата история на асоциацията в лицето на създателите, рекламодателите, маркетолозите и много свързани с рекламата приятели и нашето бъдеще - студентите. Вярваме, че конкурсът BAAwards’2018 ще им даде пример и надежда за успешна реализация в България.”

Управителният съвет на Българската асоциация на рекламодателите с тортата за 10-годишнината на БАР.
Управителният съвет на Българската асоциация на рекламодателите с тортата за 10-годишнината на БАР.