Най-добрият сред победителите
ще участва във фестивала Young Lions
за маркетолози догодина
Дванадесет бизнес и студентски маркетингови кампании получиха награди от Българската асоциация на рекламодателите в конкурса им BAAwards2018 на официална церемония на 10 септември.
Състезанието между най-добрите маркетолози тази година мина под мотото "БАРкод на успеха" и в него се включиха 44 кампании. За първи път в 5-годишната история на наградите се конкурираха и студенти.
Победителите в 8-те категории са:
„Нов продукт“
Кампания „HEINEKEN 0.0 – Сега можеш“
Компания: Загорка АД (Виктория Мадемова-индивидуална награда)
„Нов продукт“
Кампания „VICKS - №1 бранд в света при простуда и грип вече в България“
Компания: Актавис ЕАД
„Новa услуга“
Кампания "Жилищен кредит „Безлихвен край“
Пощенска банка
"Активиране на бранд"
Кампания „Почисти и разкраси с Cif“
Компания: Unilever България (Никол Богданова-индивидуална награда)
"Активиране на бранд“
Кампания „Decathlon – Пътят към Малта“
Компания: Декатлон България
Второ място в категория "Активиране на бранд"
Кампания „Добри заеми, добри приятели“
Компания Мениджмънт Файненшъл Груп АД
"Корпоративна социална отговорност и спонсорства"
„Мога там, искам тук“
Компания: TELUS International Europe
„Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара“
Кампания „Фини кори, фини творби“
Компания: Белла България (Нели Стефанова-индивидуална награда)
„Корпоративен ребрандинг“
Кампания „Мтел става А1“
Компания: А1 България ЕАД
„Продуктов ребрандинг“
Кампания „Загорка- Доброто Тук“
Компания: Загорка АД
Студентска награда
I място: Кампания „URBNICE-BORN REBEL“, Пускане на пазара на нов брандиран продукт в съществуваща категория, сектор „Храни, вода и безалкохолни напитки“ (Деница Раднева, Нов български университет)
II място: Кампания „TeTrade - Учи. Инвестирай. Постигай. Повтаряй.“, Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория, сектор „Банки и небанкови финансови услуги“ (Борислава Стоименова, УНСС)
Новината на вечерта, която изненада победителите в BAAwards’2018, беше, че всички те ще се състезават в конкурс помежду си и най-добрият сред тях ще получи възможността да участва в престижния Young Lions в Кан за маркетолози догодина.
“BAAwards’2018 стана емблематичен не само с броя кампании - 44, но и с новата студентска награда, с високото качество и успешното разшифроване на „БАРкода на успеха“, което ще обобщим в уникално ноу-хау, важно за професионалистите в сектора - каза изпълнителният директор на БАР Росен Мисов. - Тази година е специална, защото отбелязваме растеж не само в качеството, но и в годините - 10 години от създаването на Българската асоциация на рекламодателите и 5 години BAAwards. Радвам се, че днес на нашия рожден ден събираме живата история на асоциацията в лицето на създателите, рекламодателите, маркетолозите и много свързани с рекламата приятели и нашето бъдеще - студентите. Вярваме, че конкурсът BAAwards’2018 ще им даде пример и надежда за успешна реализация в България.”