Saatchi & Saatchi е с ново ръководство, обявиха от комуникационната компания Publicis One България, в чиято структура влиза и творческата агенция.
Николай Караджов поема управлението й, а Петър Кесерджиев ще бъде нейният главен творчески директор.
Караджов ще заеме новия си пост през декември и ще отговаря за стратегическото и бизнес развитие на агенцията. Той е експерт с над 16 години опит в сферата на маркетинга и комуникациите. В момента е изпълнителен директор на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).
В продължение на близо 5 години работи в "Арома" АД като маркетинг директор и бранд мениджър. След това става директор “Издания” в SBB Media, където 11 години ръководи цялостния бизнес на 7 печатни и онлайн издания.
Петър Кесерджиев се присъединява към екипа на Saatchi & Saatchi от ноември и ще развива творческия потенциал на рекламната агенция. Той има 12 години опит в рекламната индустрия, като е бил графичен дизайнер, арт директор и криейтив директор в различни агенции. От 2014-а до 2016 г. е криейтив лидер в Saatchi & Saatchi, след което става криейтив директор в All Channels Advertising. Сега отново се връща в Saatchi & Saatchi.
“Николай Караджов и Петър Кесерджиев са двама изключителни професионалисти с много богат опит в комуникационната индустрия. На Saatchi & Saatchi й приляга именно такъв тип лидери и с тяхна помощ целта е да изведем агенцията до позициониране в международен план“, казва Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis One България.
Това е най-голямата комуникационна група в България. Тя обединява над десет специализирани агенции - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Publicis, Red Lion, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Digitas, Zenith, Blue 449 и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални решения, производство на аудиовизуални продукти, медийното планиране и купуване.