Станалото емблематично в рекламното лого на Турция цвете лале няма да фигурира в новото лого, което подготвя турското министерство на културата и туризма. Кампанията за новото лого ще се провежда под слогана Turkey Home, заяви представител на турското министерство на културата и туризма.
По думите му старото лого с надписа "Turkey" и изрисуваното над него червено лале вече 19 години е в употреба и се счита, че е остаряло и е време да бъде заменено с ново, предава БТА.
В новото лого се предвижда пак да фигурира слоганът "Turkey", като емблемата на страната.
За изготвянето на новото лого ще бъде обявен конкурс, който ще стартира на 8 януари 2019 г.
От участниците в конкурса ще се изисква да представят четири сценария за рекламни филми, а също така да организират кампания за рекламиране на логото зад граница. Очаква се кандидатите да представят глобална визия за кампанията. В конкурса ще се допуснат за участие местни и чуждестранни кандидати.
Според условията на конкурса кандидатите трябва да имат най-малко 10 години стаж в рекламния бизнес. Кандидатите от чужбина трябва да имат представителство в Истанбул със срок на дейност най-малко 3 години. Друго не по-малко важно условие е съответните кандидати да имат средно най-малко 2,5 млн. долара годишен оборот през последните две години.