За 32-а година “Лео Бърнет” - международната агенция за творчески решения, обяви своята прогноза за международните награди “Кан Лайънс 2019” (Cannes Lions).
Прогнозата включва 20-те най-добри претенденти за най-престижните световни награди в рекламната индустрия. Фестивалът ще се състои в Кан, Франция, от 17 до 21 юни 2019 г.
Годишните прогнози на “Лео Бърнет” за кампаниите, които имат голям шанс да спечелят награда в Кан, имат безупречна репутация на точност - с почти 90% за повече от три десетилетия.
“Тази година прогнозите за фестивала са истинска мозайка от творчески идеи, които докосват хората, събуждат емоциите у тях и дават смисъл на живота им”, казва Марк Тътсел, главен изпълнителен директор и глобален творчески директор на “Лео Бърнет”. Той съставя списъка с прогнозите за 17-а поредна година. По време на кариерата си е печелил повече от 600 награди “Кан Лайънс”.