Производствените предприятия в Китай продължават да растат, въпреки забавеното темпо на световната икономика.
Компаниите в традиционната промишленост търсят нов растеж чрез модернизация, изразяваща се в иновация и сътрудничество, за да имат не само повече печалби, но и постигат по-големи цели.
Един такъв пример е компания в град Цюенджоу, известен като началната точка на древния Морски път на коприната, в провинция Фудзиен. JOMOO се заминава с производството на смарт продукти за дома.
Само за 30 години, компанията се е превърнала в международен гигант с над 50 000 магазина по целия свят. Компанията отдава успеха си на фокуса върху иновациите. Нейният президент Лин Сяофа казва, че висококачественото развитие на компанията се базира на по-високите стандарти както и интелигентното производство. Това се вижда и от мащабните инвестиции за научна и развойна дейност, която се води в близо 30 института по целия свят.
Въпреки това, тя и други подобни компании са изправени пред сериозна конкуренция от страна да държави с по-ниски разходи. Една от мерките за справяне със ситуацията са повечето преференциални политики на правителството, като например намаляване на данъците.
Много от компаниите търсят и начини за сътрудничество с други държави и разширяване на клоновете си в чужбина.