Рекламодатели, комуникационни агенции и студенти тази година се състезават в три отделни конкурса за наградите на Българската асоциация на рекламодателите (BAAwards 2019). В ход е подаването на заявки от рекламодатели и от комуникационни агенции, които тази година за първи път имат отделен конкурс в надпреварата за бизнес наградите на БАР.
Кампаниите, които участват, трябва да са реализирани в периода между 1 януари 2018 г. и 30 юни 2019 г. Те се подават онлайн до 8 септември 2019 г. на сайта на BAAwards 2019.
Кампаниите трябва да са в една от 5-те категории - пускане на пазара на нов продукт или услуга под нов бранд или като деноминатор, на съществуващ бранд в установена категория; иновация в продукт или услуга, и/или ребрандинг (подобрен продукт или услуга и/или повторно пускане на пазара с ново брандиране); Корпоративен ребрандинг (ново брандиране на бизнес организация); Бранд активационна кампания на продукт/услуга с бизнес насоченост (основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета); Бранд активационна кампания за Корпоративна социална отговорност (обществено-полезни кампании, които постигат цели, извън конкретните бизнес интереси или законови изисквания; основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета и добавена стойност за обществото).
Заявките в двата бизнес конкурса ще се оценяват от две съдийски групи, съставени от по 11 водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата, и председателствани от Свилен Стрезов, маркетингов директор на "Актавис" ЕАД и председател на УС на БАР.
Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, каза за рекламодателите и комуникационните агенции: “Студентите дадоха много свеж старт. Сега бизнесът поема щафетата. В ход е събирането на проекти за конкурсите на BAAwards 2019, за рекламодатели и с нетърпение очакваме новите участници - комуникационните агенции. Досега в петте конкурса (2014 - BAAwards - 2018) са подадени общо 171 кампании, връчени са 47 награди на 19 организации. Включете се в конкурсите на най-добрите в маркетинга BAAwards 2019, за да съизмерим постигнатото и заедно студенти, рекламодатели и представители на комуникационни агенции да влезем в четвъртото измерение“.