През второто тримесечие на годината са били доставени 360 милиона смартфона в световен мащаб. Над 40% от тях са произведени в Китай, сочат данните от скорошно проучване на компанията „Counterpoint", предаде bulgarian.cri.cn.
Пазарният дял на Хуауей на европейския пазар през първата половина на годината е бил 25,4%, докато в Индия китайските смартфони OnePlus изпревариха Samsung и Apple с пазарен дял от 43%, с което марката стана най-бързо развиващата се в Индия през второто тримесечие на 2019 г.
Тайната на успеха се крие в истинското разбиране на чуждия пазар и пригодените за него маркетингови решения. Например, за да разшири влиянието си в Европа, Хуауей подписа споразумение за спонсорство с немския футболен клуб Борусия Дортмунт, а OnePlus стъпи на индийския пазар чрез партньорство с „Amazon India" през 2014 г. През 2017 г. откри първия си магазин в Бангалор. В момента компанията има над 20 магазина, изследователски и развоен център в Индия и осигурява работа на около 200 местни жители.