„През изминалите 15 години, индустрията за пътнически услуги онлайн, се разрастваше бързо. Китайският пазар разполага с огромен потенциал, без значение дали се отнася до местните туроператори или потребителските навици при резервирането на пътувания", каза Вивиан У, регионален мениджър на TripAdvisor за Китай.
В началото на ноември TripAdvisor сключи стратегическо партньорство с Trip.com Group Limited, най-голямата онлайн туристическа агенция в Китай, за разширяване на глобалното сътрудничество, включително създаване на джойнт венчър, споразумения с глобално съдържание и правителствена спогодба, предаде bulgarian.cri.cn.
Това партньорство се очаква да разшири глобалното влияние на TripAdvisor и помогне на китайците, пътуващи зад граница, да планират по-интересни пътешествия, каза У, която тези дни участва на туристическото изложение China International Travel Mart 2019 (CITM) в град Кунмин провинция Юннан.
Според Вивиан У, традиционните туроператори, работещи офлайн, започват да обръщат все повече внимание на онлайн бизнеса и проявяват все по-голямо желание да си сътрудничат с подобни платформи.
Основано през 1998 г, CITM днес е едно от най-големите и най-влиятелни туристически изложение за Азиатско-тихоокеанския регион. Тази година в него се включиха 75 държави и региона.