“Електроразпределение Север” - дружество от групата на “Енерго-Про”, добави нова функционалност към интерактивната система за гласови отговори на националния си телефон 0700 161 61.
Специалното приложение позволява клиентът да получи информация дали за неговия обект вече е регистрирана авария. След избиране на опцията “За аварии” и съответната географска област от клавиатурата на телефона клиентът и неговите места на потребление се идентифицират чрез телефонния номер, от който постъпва обаждането. Информацията се получава автоматично, без да се налагат допълнителни съобщения или изчакване на оператор. Предвидена е и възможност клиентите сами да правят проверки за регистрирани аварии по клиентски номер, опцията връзка с оператор остава.
Телефонният център е един от най-натоварените канали за комуникация на “Енерго-Про”. През 2019 г. линия 0700 161 61 е обслужвала средно около 750 входящи обаждания на ден, а всеки 9 от 10 клиенти са се свързвали при първото си обаждане. Най-често търсената информация е за прекъсванията на захранването - планови или аварии, отчитането на еленергията и електромерите, както и във връзка с услугите от обновения ценоразпис на компанията.