"Теленор" ще дари безвъзмездно средствата необходими за закупуване на част от медицинското оборудване на ново отделение за интензивно лечение в УМБАЛСМ „Н. И. Пирогов“, в което ще се лекуват болни от коронавирус.
След консултация с ръководството на болницата, Теленор реши да дари необходимите средства за закупуване на 15 специализирани легла за интензивна грижа, 45 инфузионни помпи и 15 монитори, необходими за ефективната работа на отделението.
„В момент като този, медицинските специалисти и медицинските заведения имат нужда от подкрепата на цялото ни общество и затова благодарим на "Теленор" за помощта в оборудването на нашето ново отделение. Чрез него ще осигурим още по-добра и по-успешна грижа за най-силно засегнатите жертви на пандемията. Бих искал също така отново да призовава всички българи да спазват стриктно мерките за предотвратяване на заразяване“, заяви проф. д-р Асен Балтов, изпълнителен директор на УМБАЛСМ „Н. И. Пирогов“.
„Екипът на "Теленор" преди всичко благодари на всички медицински професионалисти, които всеотдайно се грижат за жертвите на пандемията и които са на предната линия в борбата срещу нея. Надяваме се, че нашето дарение ще им помогне в благородната им работа в помощ на заболелите“, коментира главният изпълнителен директор на "Теленор" г-н Джейсън Кинг.
Дарението е част от усилията на компанията в подкрепа на усилията на цялото българско общество за преодоляване на епидемията от COVID19 и на обща стойност от приблизително 200 000 лв.
"Теленор" призовава всички свои клиенти да се включат в борбата с пандемията от коронавирус като последват призива на компанията „Остани си вкъщи“. Операторът вече предостави на всички свои клиенти 1000 минути за разговори с всички национални мрежи, 10 000 МВ за мобилен интернет на максимална скорост и достъп до всички свои дигитални услуги без допълнително заплащане. Така, те могат по-лесно да посрещнат предизвикателствата на социалната изолация, да продължат да поддържат връзка с близките си, да управляват бизнеса си и да получават навременна информация.
Компанията препоръчва на своите клиенти да използват алтернативните канали за самообслужване и така да ограничат ненужните излизания и излагането на риск.