През февруари, по време на пика на епидемията от COVID-19, нарастващ брой жени са пазарували онлайн, показват данните от доклад на агенцията за пазарни проучвания QuestMobile.
Така например, активните потребители – жени, които са пазарували през мобилни устройства е нараснал с 8% на годишна база и през февруари те са били 446 милиона. Средното време, в което женските потребители са използвали мобилен интернет, се е увеличило с 42,7% от година по-рано, и са прекарвали редно по около 7 часа месечно в приложения за електронна търговия, предава радио Китай.
В доклада се посочва също, че жените използват все по-често и различни канали за търговия по Интернет, като платформи за съдържание, социални мрежи и сайтове за препоръки.
През февруари приложенията за онлайн търговия „Таобао" и „Пиндуодуо" са били в челото на класацията с най-активни потребители – жени.