Zoom Video Communications е започнала да използва облачни услуги на Oracle, за да успее да се справи с увеличения обем видеосъобщения на фона на пандемията, предаде Ройтерс.
Корпорациите и училищата преминаха към дистанционна дейност, след като милиарди хора бяха обхванати от разпоредби за социална изолация и търсят начини да останат свързани. Това изстреля броя на потребителите, които използват услугите на Zoom за видеосъобщения, от 10 милиона дневно през декември до 300 милиона.
Компанията обаче се сблъска и с проблеми, тъй като засиленото използване разкри пропуски в защитата на личните данни и сигурността.
Същевременно 30-кратното увеличаване на трафика изисква повече компютърен капацитет.
Сделката е голяма победа за Oracle, която се надява да догони конкурентите си като Amazon и Microsoft и да завземе по-голям пазарен дял. Компанията продава облачни услуги от ново поколение, след като усилията й с първото поколение не успяха да привлекат потребители.
Zoom и Oracle не оповестиха стойността на сделката.