През ноември миналата година компанията Virgin показа първия тест с хора във високоскоростната свръхзвукова капсула Hyperloop, а преди дни разкри как ще изглежда цяло пътуване.

Концептуалното видео демонстрира пълния процес - качването в капсулите на началната станция, пътуването, скоростта, пристигането в крайната точка. Външният и вътрешният дизайн на капсулите е разработен от компанията Teague. Интериорът е много приятен и не се покрива със стереотипа на обществения транспорт.

Осветлението вътре се променя динамично в зависимост от етапа на пътуването, като дава интуитивна информация на пасажерите в кой етап е то. Дизайнът на седалките осигурява усещане за лично пространство, има компактно място за багаж, безжична точка за зареждане на смарт устройства, прозрачни информационни дисплеи.

Virgn е подписала договор с музикална компания, за да осигури уникално мултисензорно преживяване. Дизайнът на станциите е на датското архитектурно бюро BIG.
Една капсула събира до 28 души, а разстоянието меду Лос Анджелис и Сан Франциско ще може да се измине с Hyperloop за 43 минути, вместо за 6 часа.