С 3 златни, 4 сребърни и 1 бронзова награда Noble Graphics стана агенция на годината на фестивала за рекламна ефективност Effie България 2020.
Три от осемте наградени кампании са за най-голямата търговска верига у нас - "Кауфланд". С една златна и две сребърни награди "Кауфланд" получи и приза за рекламодател на годината. Едното сребро е за собствената марка за български храни на Кауфланд "Брей!", която е разработена от Noble Graphics от създаването на името и графичната идентичност до комуникационната концепция.
Рекламната агенция получи злато за кампанията си за "Пиринско Ледено", както и за римейкът "Банка ДСК, я!"
На тазгодишното издание на Effie България Noble Graphics стана най-ефективната агенция на годината за четвърти път за последните 7 години. Рекорд са и 8-те номинации и последвалите 8 награди за агенцията - най-много за агенция в рамките на едно издание на фестивала. Така Noble се превръща и в най-награждаваната агенция на Effie България от самото начало на фестивала през 2007 г.
Останалите отличени агенции със злато са "Параграф 42" и The Locals. Със сребърни призове за ефективност са Tribal Worldwide и proof.
Бронзови награди получиха Advertise BG, ББДО Груп/Графити ББДО, McCann Sofia, "Съндей Медия" и Saatchi & Saatchi Sofia.
Финалисти в конкурса са кампанията "България за България", в която McCann Sofia, Сибина Григорова и Кръстина Стефанова събраха пари за Александровска болница по време на първия локдаун заради коронавируса, McCann Sofia и Ogilvy Sofia.