Zenith Media - част от Publicis Groupe България, застана на трето място като най-ефективна агенция в престижния конкурс "Effie България", който отличава най-големите постижения в маркетинговите комуникации. За втори път в историята на конкурса и за първи път за Zenith Media медийна агенция е обявена за една от най-ефективните.

Една от кампаниите, които я класира в топ 3 и за която получи бронзова награда, е „Побратимяване на село Житница и село Смилян“ на "Деликатес Житница". Кампанията е създадена от творческата агенция Saatchi&Saatchi Sofia с пиар агенция MSL Sofia и дигитална агенция Digitas Sofia - всички част от Publicis Groupe България.

Zenith Media е част от международната мрежа на Zenith и има дългогодишна история и на българския пазар като част от портфолиото на Publicis Groupe България. Позиционирането на Zenith на медийния пазар е с акцент върху ефективността в маркетинга - агенцият за възвръщаемост на инвестициите (от англ. „The ROI agency“). Фокусът на бизнеса й е върху крайните резултати, анализите, стратегиите за разрастване, планиране и оптимизации, както и върху пълното дигитално обслужване и консултиране на клиентите в областта на медийните спонсорства и партньорства.

Според Александър Бирцоев, управляващ директор на Zenith Media България, отличието показва, че уникалните медийни инструменти и екипът на агенцията са се доказали през годините като правилен партньор на клиентите в постигането на маркетинговите им цели.
Кампаниите, които бяха отличени в "Effie България" тази година и които допринасят за класирането на Zenith Media, са: сребърна награда за „Брей“ на "Кауфланд България" с творческа агенция Noble Graphics; сребро за промоция „Свежите супергерои“ на "Кауфланд България" с творческа агенция Noble Graphics“; златна награда за „Kaufland обича София“ за "Кауфланд България" с творческа агенция Noble Graphics; бронз за „Побратимяване на село Житница и село Смилян“.