След масово възмущение във фейсбук заради билборд с надпис "Скромността е за загубеняците", който рекламира бизнес наградите "Его" (EGO Awards), организаторите им разясниха идеята на кампанията в официално становище.
Ето какво пише в него:
“Във връзка с дискусиите, възникнали покрай рекламната билборд кампания “Скромността е за загубеняците - твоето Его”, бихме желали да разясним, че кампанията по никакъв начин не е целяла да има обиден характер, а напротив - да промотира себеоценката като мотиватор и двигател към успеха. Идеята на кампанията е, че егото е нашият вътрешен глас, който може да ни помага да отстояваме и утвърждаваме себе си, да се развиваме и използваме своя потенциал. Целта на посланието беше да провокира хората да са по-уверени в себе си, защото само с вяра в собствените си възможности, човек може да преследва мечтите си, да има смелостта да променя средата си и да е иноватор.
Част от аудиторията в социалните мрежи изтълкува посланието погрешно, обвързващи го с липса на морал и ценности. Това е в пълен противовес с нашите разбирания и мисията, която сме си поставили като компания. Разбираме обаче, че след като не е разчетена правилно от част от хората, посланието не е изпълнило своята цел.
Уверяваме ви, че EGO Awards ще продължава да подкрепя българския бизнес в стремежа му да покаже своите успехи, които заслужават признание. А ние, като екип, ще насочим усилията си да предадем ясно нашите послания, така че да няма поле за грешна интерпретация.“