Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, може да подаде сигнал до Министерството на енергетиката, чрез попълване на бланка.

Към сигнала трябва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика, предава БНТ.

Енергийното министерство се ангажира да направи проверка на всеки отделен случай. Сигналът трябва да бъде изпратен на имейл адрес [email protected].

Компенсирането на потребителите заради високите енергийни цени продължава и в момента, уточняват от Министерството на енергетиката.

Компенсациите се отразяват като намаление на дължимите суми за декември и януари по фактурите, които клиентите получават през месец февруари.

Компенсации за електроенергия се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите клиенти.

Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент. Тези суми трябва да бъдат посочени на отделни редове във фактурата.