В понеделник „Кауфланд България“ пуска в цялата си търговска мрежа карта за отстъпки при пазаруване, съобщи изпълнителният директор на „Кауфланд България“ Валтер Волф (на снимката).
В дигитален вид картата може да се свали от Google Play и AppStore, а физическата пластмасова карта може да се вземе от всеки магазин. Картите са персонални и са свързани с направата на потребителски профил на сайта, като един профил може да обединява профилите на до 5 човека, които могат да пазаруват с картата едновременно.
Едно от предимствата на картата е, че при чекиране на касата за плащане клиентът получава допълнителна отстъпка от цената за определени продукти. Те ще са означени на стелажите със син етикет в отличие от обичайните, които в „Кауфланд“ са с черни букви на бял фон или с черни букви на червен фон, когато стоката е в промоция.
„Още през първата седмица ще има много хранителни и нехранителни продукти, за които ще се дават специални отстъпки с картата. Те ще се сменят всяка седмица“, каза търговският директор на компанията ЯлчинДжем.
Втората възможност с картата е да се трупат точки. На всеки 5 лева от покупки в „Кауфланд“, компанията ще добавя в профила на пазаруващия по една точка. При натрупване на определен брой точки, примерно 5, „Кауфланд“ ще прави специално предложение на притежателя на профила под формата на персонален купон.
„Той ще е свързан с характера на стоките, които обичайно пазарувате. Примерно, купувате много често кафе. Когато „Кауфланд“ има нов вид кафе, ще ви подари от него, за да го опитате, като ще можете да си го получите от магазина срещу представяне на купона“, обясни маркетинг директорът на „Кауфланд България“ Катерина Ушева.
Освен това картата дава възможност през профила в сайта човек да види в дигитален вид всичките си касови бележки. Профилът дава възможност и за много електронни игри, томболи и всякакви специални предложения.