За първи път в региона Nova TV (Хърватия) е домакин на полуфиналния кръг на престижните международни тв награди "Еми".
"Юнайтед Медия" - медийното подразделение на "Юнайтед Груп", което е собственик и на българската Нова тв, е избрано от Международната академия за телевизионни изкуства и науки да бъде част от процеса на селекция за наградите "Еми".
Селекцията е дълъг процес, който включва среща на членовете на международното жури на различни места по цял свят. Окончателните номинации в 15 категории ще бъдат обявени през септември, а победителите ще станат ясни на церемонията по награждаването на 50-ите международни награди "Еми", която ще се състои на 21 ноември 2022 г. в Ню Йорк.
За първи път в региона на 14 септември в Дубровник Nova TV, част от "Юнайтед Медия", ще бъде домакин на полуфиналния кръг от избора на журито за една от категориите на световнопризнатите награди.
„Участието на нашата компания в процеса на подбор на номинациите за Международните награди "Еми" е признание за нашия опит в тази област и още веднъж затвърждава лидерската ни позиция на медийния пазар в Югоизточна Европа. Като една от водещите продуцентски компании в този регион, изключителната креативност, високите продукционни стандарти и непрекъснатите инвестиции във висококачествено телевизионно съдържание са наш приоритет на всички пазари, където присъстваме“, казва главният изпълнителен директор на "Юнайтед Медия" Александра Суботич.
Виктория Боклаг, главен изпълнителен директор на "Юнайтед Груп" и вицепрезидент, отговарящ за маркетинг и медии, както и член на Академията за телевизионно изкуства и науки, допълва: „За нас е чест "Юнайтед Медия" да бъде поканена от Академията да изиграе важна роля в този престижен конкурс. Много се радваме, че ще посрещнем в красивия Дубровник водещи международни и регионални професионалисти с уникална комбинация от талант и опит.“
"Юнайтед Медия" е продукционен лидер на регионално ниво със сериозно присъствие на световния медиен пазар с над 40 000 часа оригинално съдържание, което се предоставя на над 50 телевизионни канала и достига аудитория от над 40 милиона души всяка година.