Телефонна линия ще дава информация на българските производители при какви условия могат да си партнират с ритейлъра
В края на март 2023 г. предстои първото издание на Kaufland АгроАкадемия. Тя е предназначена изцяло за родни земеделски производители. В еднодневен обучителен форум, който ще се проведе в централния склад на ритейлъра в с. Стряма, избраните участници ще имат възможност да получат задълбочена информация за:
- Тенденциите в ритейл сектора;
- Практиките и изискванията на бизнеса с бързооборотни стоки;
- Възможностите за договорно изкупуване на продукцията;
- Критериите за реализацията й в хипермаркетите на Kaufland.
За да се включат в агро-обучението кандидатите трябва да попълнят кратък въпросник и да преминат последваща селекция от екипа на направление "Плoдoвe, зeлeнчyциицвeтя" в Каuflаnd Бългapия. Желаещите могат да изтеглят въпросника за участие от специално създадена секция в сайта на Kaufland:https://zanas.kaufland.bg/za-partnyori/agroakademiya.html. Специализираното обучение ще е напълно безплатно за всички избрани участници.
Директна телефонна линия дава информация за изискванията на ритейлъра за изкупуване на родна продукция
В продължение на усилията си да насърчава местното производство, Kaufland България открива и директна телефонна линия, специално предназначена за земеделски производители. Всеки делничен ден между 8:30 и 18:30 часа на 0800/12220 фермерите ще могат да отправят запитванията си, свързани с възможностите, изискванията и условията за партньорство с Kaufland. Линията ще скъси пътя на комуникация между производителите и ритейлъра и ще даде възможност на земеделците да получат бърза, коректна и навременна информация.
Kaufland е изкупил родна земеделска продукция за над 32 млн. лв. през 2022 г.
В последните 4 години делът на родните плодове и зеленчуци във веригата нараства повече от два пъти. През изминалата година от магазинната мрежа на ритейлъра са продадени над 25 000 000 бр./кг плодове и зеленчуци. Плановете на компанията за 2023 г. включват разширяване на дела на българската продукция във веригата с 30%, включително удвояване на броя на плодовете и зеленчуците от собствената ни марка „Брей!“. Ритейлърът предвижда и увеличаване на дoгoвopитe зa изкyпyвaнe нa oбeмизa 2023 г. с pъcт c oкoлo 20% нa cтoйнocттa нa пpoдyктитe, кoeтo ce paвнявa нa oкoлo 38 млн. лв. Kaufland АгроАкадемия е част от дългосрочната стратегия на ритейлъра да подкрепя родните производители. С подкрепата си към българските производители ритейлърът се нарежда на една от водещите позиции по цялостно икономическо и социално въздействие.