Първото поколение Dacia Logan, предлагано на пазара в Европа от 2004 до 2012 г., се лансира отново в Иран благодарение на основен рестарт, предприет от SAIPA. Това е местен производител, който преди това сглобяваше коли по лиценз с Renault - в случая Logan под името Tondar 90.

През 2018 г., като част от международните санкции срещу Иран, Renault напусна този пазар, като прекрати партньорството си със SAIPA.

Две години по-късно SAIPA обяви плановете си да подновят производството на седана в актуализирана версия, разчитайки на местната верига за производство и доставки, създадена по време на споразумението с Renault. С малко закъснение тази еволюция на Logan стана реалност. Колата е обновена и в същото време е преименувана, за да вземе името Cadila (с код P90).

Отпред може трудно да разпознаете Dacia, която се крие под този Cadila, тъй като дизайнът на автомобила е ревизиран. Предните светлини са значително уголемени и модернизирани, голяма решетка е с хромирана лента, а бронята с три въздухозаборника е подчертана от спойлер, достоен за спортен автомобил.

Новите хоризонтални задни светлини също променят външния вид на автомобила отзад. Единствено профилът на Logan остава разпознаваем.  също е обновена с нов волан, цифрово табло и централен сензорен екран.

Освен това моделът Cadila разполага с нов 1,6-литров четирицилиндров бензинов двигател, развиващ 115 к.с. и 147 Nm, който заменя 105 к.с. K4M от Renault. Представен с механична скоростна кутия, Cadila скоро ще се предлага и с автоматична трансмисия.

Така седанът с румънски произход отново е лансиран, 19 години след представянето му под егидата на френския "Рено" и 11 години след спирането му.

Първото поколение Dacia Logan.
Първото поколение Dacia Logan.
Cadila е и с нов бензинов двигател с мощност 115 коня.
Cadila е и с нов бензинов двигател с мощност 115 коня.