Азиатският гигант BYD иска да доминира на всички пазари по света. Според Late Finance китайската компания получава нетна печалба от 9000 юана за всяка продадена кола. Това е около 1245 долара печалба на реализиран автомобил.
Сумата е по-малка от средната за повечето други марки, но това не е проблем. BYD се фокусира върху обема, който е подобен на повечето китайски производители и в други бизнес сегменти. Целта е да се завладее пазара, да се смаже конкуренцията и след това да се повишат цените.
В Европа вече се правят солидни стъпки към това. Миналата година BYD обяви изграждането на първия си завод на Стария континент - в Унгария. BYD вече няма да се ограничава до 100% електрически автомобили, но ще предлага и plug-in хибридни превозни средства. Към тях ще се присъединят и други марки на конгломерата, като YangWang, която ще атакува премиум сегмента и Denza, която е в средния клас.