Петър Пекалиев оглавява „Централно управление на недвижимостите" на Каuflаnd Бългapия и ръководи развитието на иновативната One Stop Shopping концепция на ритейлъра. Заедно с 12-те колеги от екипа му отговарят за над 500 обекта от 46 бранша с различни услуги на територията на хипермаркетите на веригата в страната.
Първата асоциация с Kaufland е верига за търговия на дребно. И това е така, защото компанията e лидер на пазара в България, който има 65 хипермаркета в цялата страна и асортимент от близо 21 000 артикула. Зад успеха на компанията стоят обаче близо 7500 души, с което тя се превръща и в най-големия частен работодател. Хората, които са ангажирани в нея, са специалисти от всички отрасли на българската икономика - от търговия и продажби, през маркетинг, човешки ресурси и информационни технологии, до строителство, финанси и счетоводство, логистика и много други разнообразни сфери.
И не на последно място експерти в „Отдаването под наем“.
Логично и ние се запитахме, с каква дейност са ангажирани точно този тип специалисти в най-големия ритейлър. „Аз и колегите ми отговаряме за изграждането и развитието на One Stop Shopping концепцията на Kaufland. С нея превръщаме хипермаркетите ни в мини търговски центрове и даваме възможност на нашите клиенти да намерят всичко необходимо на едно място. Това се случва като отдаваме под наем търговските площи в магазините ни, разположени в след касовата зона, както и за тези на територията на паркингите ни. Именно чрез нашите наематели се опитваме да предоставим на клиентите на Kaufland допълнителни продукти и услуги, които или не са представени в магазина или са много слабо засегнати“, ни обясни ръководителят на отдела в компанията Петър Пекалиев.
Неговият екип към момента е от 12 човека, като по-голямата част от тях са дългогодишни служители на Kaufland. Те са ангажирани със селекцията на наемателите, който е различен за всеки отделен филиал. „Това се случва след детайлно проучване и анализиране на зоната около съответния магазин, инфраструктурата, клиентите, техните навици и интереси. Само така можем да осигурим правилния микс от наематели, който да отговаря на нуждите на нашите клиенти“, допълва Пекалиев.
Попитахме го какви са качествата, на които трябва да отговаря идеалният кандидат за експерт „Отдаване под наем“. „Работата ни е изключително динамична, какъвто трябва да бъде и идеалният кандидат. Всеки колега отговаря за поверения му регион и филиали, като трябва да познава пазара на недвижими имоти и да се интересува от новостите и възможностите, които предоставя. Важно е да комуникира ефективно и да изгражда дългосрочни партньорски взаимоотношения както с настоящи, така и с потенциални партньори. Неизменна част от работния процес е и екипната работа с колеги от компанията по съвместни проекти (експанзия, строителство и поддръжка, снабдяване и други). Идеалният експерт трябва да има комбинативно мислене, да бъде технически компетентен, да анализира данни и информация, на база на които да взима информирани и обосновани решения относно поверения му регион и партньори. И не на последно място - да е екипен играч“, споделя Петър.
Добавя, че най-интересната част от работата му е свободата да мислиш „out of the box“, контактите и възможността да се срещаш с много и различни предприемачи от цялата страна.
Не малка част от партньорите на Kaufland са малки, локални семейни фирми и често ритейлърът е инициатор на техния растеж. Чрез партньорството си с Kaufland, те получават възможността да стъпят на нови за тях пазари извън населеното място, в което са стартирали бизнеса си.
„Работата ни цели оптимален баланс между максимално добрите резултати за компанията и интересите и успеха на наемателите. Това е и причината аз и колегите ми да се чувстваме лично ангажирани с развитието на всеки един от партньорите ни“, завършва той.
Ако искате да станете част от екипа му в отдел „Отдаване под наем“, може да видите свободните позиции.