Пускането на пазара на SU7 бе само първата стъпка на Xiaomi в света на автомобилите. Година след пазарния дебют на електрическия седан, азиатската компания представи версията Ultra, която ще излезе на пистата "Нюрбургринг% през есента, за да се опита да постави нов рекорд сред електромобилите. Китайската кола с над 1500 конски сили мощност иска да детронира Porsche Taycan.
Задвижването на SU7 има повече от два пъти повече конски сили от най-мощния Xiaomi в момента. Всъщност трите електрически мотора (двата отзад се наричат V8, а предният V6) доставят общо 1548 к.с. , с деклариран спринт от място до 100 км/ч за 1,97 секунди и от 0 до 200 км/ч за 5,96 секунди.
Максималната скорост е 350 км/ч, въпреки теглото от 1900 кг.
Каросерията е съставена основно от панели от въглеродни влакна и целият аеродинамичен пакет (включително голямото задно крило) е в състояние да генерира до 2145 кг притискаща сила при високи скорости.
Xiaomi не разкрива капацитета на батерията, ограничавайки се до това, че тя CATL Qilin II, способна да презарежда от 0 до 80% за 12 минути благодарение на 897-волтовата архитектура.
Първият опит на германската писта е насрочен за октомври, като Xiaomi се стреми да подобри времето на Porsche Taycan от 7:07 мин.