Компанията е избрана за най-зелена и отговорна в сектора
2016 г. е била рекордна за “Загорка”. Компанията бележи допълнителен ръст на приходите от 1,2% и на печалбата - с 2,8 на сто. Пазарният дял на “Загорка” в обем е 28,5%.
Успешната година е резултат от доброто представяне в премиум сегмента в България и въведените иновации, ефективността на разходите и увеличаване на износа на сайдер, отчетоха от компанията. През 2016 г. “Загорка” е инвестирала 11,5 млн. лв. за изграждане на пречиствателна станция и реновиране на линията за кенове.
“Загорка” е избрана и за най-зелената и отговорна компания през 2016 г. в бързооборотния сектор. Това става за втора поредна година в проучването на KANTAR TNS. От 3 г. насам “Загорка” публикува доклад за устойчиво развитие. Той показва, че пивоварната отчита най-ниската си консумация на вода и 19% намаление на въглеродните емисии при дистрибуция спрямо 2010 г.
Очакванията на пиворната за 2017 г. са за стабилна икономика, ръст в туризма, намаляване на безработицата, но и за риск от демографски спад.
“Постигнахме рекордни бизнес резултати през 2016 г. За нас беше предизвикателство да ги подобрим, но вярвам, че разполагаме с всичко необходимо, за да го направим отново - нови кампании зад всички брандове бира и сайдер, нови продукти и иновации, с които да изненадаме потребителите”, коментира Никос Зоис, изпълнителен директор на “Загорка”.