Събитието ще се проведе на 30 май в Capital Fort
Как Хауърд Шулц успява да направи Starbucks най-голямата световна верига за кафе? След като прочита първото издание на книгата Growing Pains (“Стълбата на успеха”), той кани автора й проф. Ерик Фламхолц за консултант в прехода на компанията от предприемаческа, бързорастяща структура към професионално управлявана организация с планиран растеж. Успехът на Starbucks е налице, растежът е безпрецедентен.
За първи път проф. Фламхолц ще посети България, за да сподели своето ноухау, базирано на 35-годишен консултантски опит с компании от цял свят. Той е специалният участник в новото издание на Клуб Investor.bg Предприемачество на 30 май в Capital Fort. Чрез полезни практически примери под формата на семинар и уъркшоп Фламхолц ще разкрие как се създава устойчиво печеливша компания и кои са двигателите на финансовия успех. Професорът ще участва и в дискусия на тема как да изберем правилното финансиране, необходимо за развитие на бизнеса. Новото издание на Клуб Investor.bg е полезно за предприемачи, собственици на бизнес, висш мениджмънт, мениджъри от средно ниво, стартиращи компании и др.
Проф. Фламхолц е безценен съветник на много компании по света и стои в основата на изграждането на управленски системи, стратегическо планиране, обучения по лидерство и мениджмънт за високите мениджърски нива и коучинг. Сред организациите, доверили се на неговата експертиза, са IBM, Amgen, Neutrogena, The Disney Store, Allianz Global, FedEx, Nike, Colgate-Palmolive, General Motors, PepsiCo, Reuters (Switzerland) и много други.
Фламхолц е президент на Management Systems Consulting Corporation, основана през 1978 год. и е председател на Management Systems Global Affiliates, която той основава през 2011 година. Удостоен е с титлата „доктор хонорис кауза” в UCLA Anderson School of Management. Фламхолц има мултидисциплинарна квалификация. Получава своята титла „професор“ от Университета в Мичиган, MBA от Университета "Вашингтон" в Сейнт Луис и бакалавърска степен по икономика и счетоводство от Hunter College. Провежда редица коучинг обучения за мениджъри, основатели на предприемачески фирми и изпълнителни директори на вече установени компании в различни отрасли на индустриите, включително финансовата сфера, търговията на дребно и здравеопазването.
Негови книги са издадени на няколко езика, сред които: „Стълбата на успеха: Как да превърнем семейна фирма в просперираща компания“ (Growing Pains: Building Sustainably Successful Organizations, (2016)) – продадени са повече от 100 000 копия; „Вътрешната управленска игра” (1987) в съавторство с Ивон Рандъл; „Ефективен организационен контрол: теория и практика”(1996); „Промяна на играта: трансформация на управленската организация от първи, втори и трети вид”, в съавторство с Ивон Рандъл (1998).