Веригата влиза и на целогодишния пазар с марката PARKMART
Веригата супермаркети ALDO расте пет пъти за 15 г. Компанията е създадена през 2001 г., позиционирана в сферата на търговията с бързооборотни стоки, хранителни и нехранителни продукти.
Стартира дейността си с шест магазина по Черноморието, разположени в курортните комплекси Златни пясъци и Св. св. Константин и Елена. “Днес ALDO е запазена търговска марка в нишата, позната във всички курортни комплекси в България, а компанията ръководи успешно повече от 30 свои обекта”, разказа собственикът на фирмата Добромир Андонов.
През лятото ALDO осигурява заетост на над 300 души. “Спецификата на сезонния бизнес създава трудности в селекцията на кадри. Затова ние фокусирахме усилия в добре развит HR отдел, който освен с подбор се занимава и с адекватното обучение на служители”, добавя той.
През 2018 г. компанията отваря във Варна и първите си целогодишни магазини, а концепцията им е да се развива под бранда PARKMART.
През август тази година в Св. Влас е прерязана и лентата на трети магазин от веригата. “Както личи от името, природата е основен акцент в интериора в новите ни магазини”, обясниха от компанията.
Оттам са се постарали да осигурят приятно преживяване на клиентите, дори и при банална дейност като пазаруването.
“Естествени нотки на дървесни цветове и орнаменти, съчетани с полирани повърхности заживяха в модерен градски микс. Оригиналните решения на щандовете създават усещане едновременно за уют и “ърбън” излъчване в натурална и естествена среда”, обяснява Андонов и добавя:
“Желанието ни бе да предоставим не просто продукт, а и да създадем атмосфера на нашите клиенти в PARKMART, които да се наслаждават на всеки миг в това пространство. Нашата мисия е винаги да разполагаме с широк диапазон от висококачествени маркови артикули, с които да задоволим различни желания и вкусове.”
Компанията се старае да предлага не само високо качество и богато разнообразие от традиционни, но и екзотични продукти.
Желанието им със супермаркети ALDO е да създадат верига магазини, която е разпознаваема, брандирана по идентичен начин, предлагаща премиум продукти. Тази формула явно е успешна, след като всяка година откриват нови магазини и разработват нови локации. Във всички морски и зимни курорти вече са се наложили като марка, на която клиентите имат доверие.
Идеята за PАRКМАRТ възникна след излизането от пазара на веригата “Пикадили”. “Първите им магазини във Варна държаха голям дял от пазара в района. След затварянето им имаше нужда от супермаркет с подобно портфолио, а именно - високо качество на предлаганите продукти и обслужване. Затова решихме да отворим първия си градски целогодишен магазин и въпреки че работим отскоро, виждаме, че и тази формула е успешна”, каза Андонов.
Супермаркети ALDO са сезонни магазини, локацията им обуславя и клиентския профил, който е предимно от туристи и чуждестранни граждани. Те както и клиентите на PARKMART ценят качеството и разнообразието, обяснява бизнесменът.
Добромир Андонов допълва, че с екипа му са се обърнали към Fibank през 2011 г., защото в нея работят доказани професионалисти. “Предложиха ни добри условия и банкови продукти в трудни за бизнеса времена. След толкова години работа можем да кажем, че с банката се работи лесно и успешно”, категоричен е той.
"С Fibank работим от 2011 г., защото в нея има доказани професионалисти. Предложиха ни добри условия и банкови продукти в трудни за бизнеса времена. След толкова години работа можем да кажем, че с банката се работи лесно и успешно. Бихме препоръчали банката на базата на нашите чудесни партньорски взаимоотношения, които се крепят най-вече на взаимното доверие, изградено през годините на нашето сътрудничество", разказва Андонов.
Най-труден бил периодът 2008-2009 г. заради кризата.
Като успешна Андонов определя 2016 година, когато са отворени 8 магазина в курортите Слънчев бряг, Свети Влас и Елените. ALDO всяка година отваря нови обекти, като разширяването ще продължи и през 2019 г. Планира се откриване на много голям обект в Несебър, който ще приюти и други утвърдени търговски брандове.
"Успехът за нас е да виждаме доволни и усмихнати клиенти, които ценят качеството и разнообразието. А също така и възможността да отворим първия си градски целогодишен магазин. Въпреки че работим отскоро в тази област, виждаме, че и тази формула е успешна", обяснява предприемачът. И добавя:
"ALDO и Parkmart са изцяло български вериги и ние държим да се развиваме на родния пазар. Желанието ни е да създадам верига магазини, която е разпознаваема, брандирана по идентичен начин, предлагаща премиум продукти и високо качество на обслужване"