Мисията на компанията е жените от всички възрасти да се чувстват прекрасни и женствени, казва  управителят на “Триумф Интернационал”

Най-важно за една жена, когато купува бельо, е усещането за удобство и комфорт. Дори да не чувства, че го носи, то трябва да подчертава женствеността и грациозността ѝ. Водени от това вярване, повече от 18 години “Триумф Интернационал” помага на потребителите в България да имат висококачествено и изискано бельо.

Българският офис е част от международната фирма за бельо “Триумф Интернационал”. Той съществува от 2000 г., но артикулите “Триумф” са познати у нас още по времето на социализма. Това разказа Росен Димитров, управител на българския офис на международната фирма за бельо.

“Създаваме продукти, които да са хем съблазнителни, хем функционални и иновативни”, казва той. Такъв например е сутиенът с магически банели или този с телескопичен край, има и модел с дишащи чашки.

Всички артикули на бранда може да бъдат открити в някой от седемте собствени магазина и в над 80 партньорски обекта в цялата страна.

“С над 131 години опит, ние сме специалисти в областта на бельото. Произвеждаме иновативни и женствени модели за всички нужди, размери и форми”, обяснява Димитров. С марката “Триумф” се предлага разнообразно бельо - от най-финото и изкусително до най-високофункционалното, от модели за всеки ден до такива за спортни тренировки.

“Има няколко вида потребители - едни държат на съблазнително бельо, да се чувстват изкусителни, други жени предпочитат бельото да не се усеща - за тях има сутиени без банели, има и такива, които искат сутиени за спорт или за следоперационни интервенции”, обяснява Димитров. Като предимство отбелязва, че предлагат голямо разнообразие от сутиени с чашка с голям размер. Това е плюс за българския пазар, защото жените с по-голям размер трудно намират подходящия артикул.

Мисията на компанията е жените от всички възрасти да се чувстват “прекрасни и женствени във всички етапи на техния живот”. За целта помагат и близо 25 000 служители в цял свят.

Компанията помага на жените да намерят точния си размер, изхождайки от факта, че над 75% от тях носят грешен, казва Димитров.

“Мога да се похваля, че имаме много лоялни клиенти, които държат на нашия бранд от години. И предават любовта си на следващото поколение. Това със сигурност е доказателство, че сме успешни”, добавя Росен Димитров.

В България се провеждат обучения поне два пъти годишно. На тях екипът учи маниерите на обслужване, как да разбира нуждите на клиентите, да предложи подходящия артикул.

“При постоянно променящ се свят и бизнес е много важно да обучаваш и тренираш персонала си”, вярва Димитров. Убеден е, че качествен екип се задържа, ако се инвестира в квалификацията му. Търси служителите си по различни критерии, в зависимост от това дали ще работят в производстото, доставките или в магазинната мрежа.

С Първа инвестиционна банка работят от 2013 г., след като банката придобива 100% от МКБ Юнионбанк.

“Аз лично нямах никакви притеснения от промяната на банката, защото като физическо лице съм клиент на Първа инвестиционна банка от създаването ѝ. В последните години благодарение на онлайн банкирането вече не се налага да посещавам офисите на банката, което изключително ме улеснява”, казва Димитров. Използва услугите и на частното банкиране, като подчертава, че е доволен от бързината на обслужване за всякакъв тип операции - от покупка на валута до междубанкови преводи.

Компанията планира да продължи експанзията си в САЩ и Мексико, където започва бизнес през 2013 г. В България също ще разраснат дистрибуцията си. Това ще стане с откриването на нови магазини, главно в търговските центрове. Магазинът в столичния The Mall е с най-новата концепция на “Триумф” и е един от трите подобни в Източна Европа. Специалното оборудване на обектите може да се види засега само в София, Москва и Варшава.

 За избора на банка партньор:

За мен Първа инвестиционна банка предлага много добро съотношение между традиции и ниво на услуги, сигурност на онлайн банкирането и бързина в частното банкиране.

Отношението на екипа в частното банкиране е много добро. От хората зад телефона за връзка с клиенти винаги получавам бърза реакция и любезно отношение. Бързо, точно и ясно е определението за услугата, която получавам. Банката е партньор в разплащанията за бизнеса, затова е важно и процесите да вървят бързо и безпроблемно. Когато банката не просто не създава трудности, а улеснява бизнеса, помага за развитието му.