Компанията е специализирана в уебмаркетинга
Българска компания за уебмаркетинг успява да спечели доверието на Google. Благодарение на ефективността, която предлага, Aqugold 3 успява да изгради взаимноизгодни партньорски отношения с технологичния световен лидер.
“Имаме привилегията и удоволствието да работим с персонален асистент в централата на Google, с който успешно планираме и оптимизираме рекламни кампании за нашите клиенти. Защото ние вярваме, че клиентът заслужава най-доброто”, разказва Антония Бойкова, съосновател и управител на фирма Aqugold 3. Основната ѝ дейност са маркетинг услуги, специализирана е в уебмаркетинг. Клиентите са от различни краища на света, сред тях има сайтове, които предлагат разнообразни стоки и услуги.
“Ефективно изграждаме и развиваме позициите на всеки един бизнес в интернет средата”, казва Бойкова. И обяснява, че компанията ѝ се грижи за позиционирането на уебстраниците в търсещи машини, развитието на тяхната посещаемост и надграждане на ползваемостта им. Aqugold 3 борави с инструмента пъблик рилейшънс, благодарение на който асистира на клиенти “в посока на адекватното вплитане на нуждите на техния бизнес в социалната среда”.
“Така намираме допирни точки с конкретните интереси на целеювите публики чрез средствата за масова комуникация, електронни медии и facebook”, обяснява бизнесдамата.
Дава пример с 1900 г., когато Никола Тесла заиграва с идеята за “световна безжична система”, която става факт през 90-те години и променя из основи живота и бизнеса на милиарди хора по света.
“Идентифицирайки растящата нужда на пазара от интернет услугите, които предлагаме, насочихме усилията си към цифров маркетинг, а конкуренцията приехме като полезен стимул за растеж и вдъхновение. Все повече компании разбраха, че инвестицията в техния облик е дълготраен, бих казала вечен актив, който ще бъде техният най-верен съюзник и ще се превърне в знаменосец на тяхната марка за клиентите”, убедена е Бойкова.
Сред плановете на компанията е да разшири дейността си с умерени темпове, както гласи латинският израз Festine lente, или “Бързай бавно”. Действат така, защото главен приоритет за екипа е да подобрява качеството на услугите и да постига стабилност на резултатите.
Можем да смятаме, че те са добри, след като чуем оценката на клиента и видим успеха му, казват от Aqugold 3.
Държат на технологичното обучение на кадрите, но разчитат и на личната мотивация на хората. Ако чакаш някой друг или нещо да те мотивира, значи лесно ще се провалиш пред първото предизвикателство, смятат от компанията.
Предизвикателство за тях в началото е да установят, че по-често хората не знаят какво искат, клиентите - също.
“Световните пазари се променят ежеминутно повлияни от обективни и субективни фактори - същински пример за “ефект на пеперудата” Butterfly Effect, или “код на хаоса”. Като истински метеоролог Едуардо Лоренц предположил, че размахването на крилата на пеперудата някъде в Сингапур може да стане причина за възникването на мощно торнадо в Северна Каролина”, казва Бойкова.
Според нея не можеш просто да питаш потребителите какво желаят и да опитваш да им го предоставиш.
“Просто защото до времето, в което ще сме го създали , те ще искат нещо ново”, обяснява бизнесдамата.
По този начин възникват и главната цел и мисията на компанията - без помощта на фокус групи да съумее правилно да идентифицира нуждите на клиентите.
“Останах впечатлена, когато служител на Fibank ми представи бизнеспрограмата Smart Lady, която е специално създадена да обслужва интереса на всички дами, които заемат ключови позиции в бизнеса. Интересното тук е, че Smart Lady включва и VIP пакет медицинска застраховка “Здраве” от “FiHealth Застраховане” за сметка на банката, който осигурява превенция, защита и спокойствие на жените предприемачи. Лично аз се възползвах от застраховката “Здраве” от FiHealth и останах очарована от нивото на обслужване в медицинския център на FiHealth, в който извършиха профилактични прегледи, съобразени със световните здравни стандарти. Досега не знаех, че в България можеш да отидеш само на едно място, в случая във Fibank, и да се погрижат изцяло за теб - както за финансите и бизнеса ти, така и за личното ти здраве”, казва Бойкова.
И допълва, че от банката са успели да уловят нуждите на съвременната и заета жена и са създали програма, която по фин и безпогрешен начин да им служи по пътя към успеха.
"Отношенията ни с Fibank бих описала като изключително ползотворни. Екипът им е изграден от коректни професионалисти, които винаги са на разположение, за да асистират в банковото обслужване. Фактът, че банката е българска, също допринася за доверието, което генерира у нас. Смело мога да заявя, че пакетите им от персонализирани финансови услуги са без конкуренция на българския пазар", казва тя.
Според не успехът е изключително субективна и променлива величина:
"За мен в личен и глобален план успехът е състояние на духа и означава да развиеш високо ниво на съзнание, да си намерил хармонията и музиката вътре в себе си и да откриеш мястото си в големия оркестър на живота. Успехът не трябва да се преследва на всяка цена. Той търси уютно място, където да остане. Тук ще цитирам Уинстън Чърчил: “Успехът не е константа, провалът не е фатален, важен е ентусиазмът”. Заради това вярвам, че за да успееш, трябва да предизвикваш себе си и да излезеш от зоната си на комфорт, да не се отказваш никога, да не приемаш нещата лично и да не приемаш “не” за отговор. Важно е да си добър визионер в областта си, подобно на Томас Едисън, който не се е заел да подобрява светлината на свещта, а е създал електрическата крушка"