А1 избра APRA Porter Novelli за своя комуникационна агенция. Двете компании ще работят заедно по всички проекти, свързани с външните и вътрешните комуникации на телекома.
APRA Porter Novelli ще подкрепя усилията на А1 да комуникира успешно с всички свои публики за изграждане на позитивен имидж, промотиране на продуктовото портфолио на компанията, позициониране на А1 като един от най-големите работодатели и водеща компания по отношение на корпоративната социална отговорност.
„За нас това партньорство е много важно, защото като един от най-големите играчи в телеком индустрията, ние комуникираме своите послания към огромна аудитория – от крайни клиенти, през институции, до големи бизнеси, които ползват сложни интегрирани решения. Използваме най-различни канали и представяме все по-широк кръг от теми за комуникация, свързани с нашите продукти и услуги, CSR инициативи, спонсорства, вътрешни кампании и специални събития. Вярвам, че APRA Porter Novelli ще подкрепи стратегията ни да играем важна роля в дигиталната ера и да правим живота на хората по-добър”, каза Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации” в А1.
„Eкипът ни има огромен опит в работата с различни телекомуникационни компании през последните 20 години и вярваме, че именно това ни помогна да спечелим доверието на А1”, заяви управителят на APRA Porter Novelli Томислав Цолов.
APRA Porter Novelli е основана през 1994 г. През 2012 г. агенцията открива първите си офиси зад граница, а през 2015 г. обединява всичките си филиали в APRA Porter Novelli Balkans Communication Group, която включва България, Сърбия, Македония, Албания, Косово, Босна и Херцеговина, Черна гора.