40% ръст в оборота си от 2018 г. спрямо 2017 г. отбелязва пиар агенцията APRA Porter Novelli. Подобен ръст е безпрецедентен при топ 3 на пиар агенциите в България в последните години и осигурява на компанията лидерска позиция в бранша.

“Постоянно растем като екип, обем работа и оборот и тази тенденция е актуална и към момента. През 2018 г. прогнозирахме двуцифрен ръст в оборота си за 2019 г. и данните ни не само потвърждават очакванията ни за настоящата година, но и ни дават основание за още по-смели прогнози за следващата. Зад този успех стоят работата на екипа и доверието на клиентите – с част от тези хора работим от самото създаване на компанията и бих искал да им благодаря”, казва основателят и генерален мениджър на агенцията Томислав Цолов.

APRA Porter Novelli е една от първите комуникационни агенции у нас. Основана е през 1994 г. и днес е единствената българска агенция, която успява успешно да разширява и поддържа бизнес операции в 7 страни в региона.

Сред ключовите клиенти на агенцията са Nestle и Coca-Cola, с които компанията работи от близо 20 години, а новите партньорства включват А1, Kaufland и Bridgestone.

Привличането и развитието на таланти е в основата на APRA PN Academy - образователният център на агенцията, сертифициран от Министерството на образованието и науката. Освен това, като бенефициент по оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, агенцията активно допринася за създаването на работни места за десетки млади професионалисти.

APRA Porter Novelli е сред основателите на Българската асоциация на пиар агенциите (БАПРА) и от самото ѝ създаване екипът на агенцията работи за етичен и социалноотговорен пиар бизнес в страната и региона.

Компанията стои в основата и на Института за риск мениджмънт и кризисни комуникации (ИРМКК) - неправителствена организация, чиято основна цел е анализ и превенция на риска, както и управлението на различни комуникационни кризи от регионален и глобален характер. ИРМКК обединява опитни независими експерти от различни сфери на бизнеса, образованието и политиката.

Интервю със създателя на агенцията Томислав Цолов четете в понеделник във в. "24 часа".