"Топлофикация София" ЕАД е завършила успешно внедряването на интегрираната информационна система ERP SAP и съпътстващата актуализацията на базата данни на своите клиенти, съобщиха от топлофикационното дружество.
С въвеждането на новата система ще се интегрират в едно цяло отделните софтуерни продукти, които обслужват различни ключови за дружеството бизнес процеси. Това са обслужването на клиентите; отчитане, разпределение и фактуриране на топлинната енергия; събиране на вземанията; развитие на човешкия капитал; управление на складовите наличности и заявките и др., допълниха от Топлофикация София.
В месечните съобщения, които клиентите ще получат след няколко дни, са посочени новите идентифициращи данни за всеки потребител. Старият абонатен номер е заменен с номер на инсталация, номерът на текущия платец вече е договорна сметка. Освен това всеки потребител ще получи и специално писмо с подробна информация и указания за промените.
Новите идентифициращи данни ще облекчат абонатите при използването на алтернативните и безкасовите начини на заплащане, като гарантират бързина и коректност при отразяването им в търговските и счетоводните системи на дружеството.
Клиентите имат възможност също така да проверят новите си данни на информационния телефон 0700 11 111 или чрез дигиталните канали за комуникация: www.facebook.com/www.toplo.bg, еmail: [email protected] и [email protected], се посочва в съобщението.