От авиокомпанията Wizz Air изпратиха официално становище по повод информация, разпространена днес, за отменени полети.

„В отговор на невярната информация, разпространена днес на пазара, Wizz Air би искал да увери своите пътници, че не е отменяла полети или маршрути. Превозвачът единствено е променил датите на някои от тях в отговор на националните ограничения. Към момента авиокомпанията вече оперира с близо 40% от капацитета си, изпълнявайки почти 800 маршрута и свързвайки 162 дестинации в мрежата си.

За разлика от други авиопревозвачи Wizz Air не е спирала дейност по време на пандемията, а продължи да изпълнява задълженията си и да превозва пътници до дестинациите, където мерките позволяваха. Освен това през последните месеци процесът на възстановяване на суми при отменен полет бе автоматизиран в Wizz Air и авиокомпанията се ангажира да върне 100% от първоначално заплатената сума в рамките на 30 дни, ако пътниците изберат пълно възстановяване при анулиране на полет, породено от въведени ограничителни мерки в съответната страна в опит да се предотврати разпространението на COVID-19.

Пътниците с резервации, засегнати от промяната на разписанието, са информирани своевременно и автоматично им се предлага алтернативен полет, пълно възстановяване на първоначално заплатената сума или 120% като кредит в техния WIZZ акаунт.

Вземайки предвид гореизложеното, приемането на алтернативни спасителните оферти (rescue fares), предлагани от други авиокомпании, e напълно безсмисленo. Освен това Wizz Air продължава да предлага все повече и повече маршрути на ниски тарифи и чудесно обслужване на борда.“