Центровете за обслужване на “Енерго-Про” продължават да работят в условията на частично затваряне на държавата. Компанията обаче насърчава онлайн комуникацията с клиентите си с цел ограничаване на разпространението на коронавируса.
Една от онлайн услугите е проверка и плащане на сметка през сайта на компанията.
“Енерго-Про” осигурява и други безкасови начини за плащане - по банков път, чрез банкомат или с платежно нареждане; по интернет чрез електронно банкиране или през системата еРау.bg.
Други предпочитани онлайн услуги са информационният портал, достъпен на https://portal.energo-pro-sales.bg/ и онлайн актуализация на клиентски данни - https://update.energo-pro.bg/. Порталът дава възможност да се проверява каква е месечната сметка за 3 г. назад, да се сравнява в графичен вид потреблението. Клиентските данни, които могат да бъдат актуализирани, са телефон, адрес за кореспонденция или имейл.
Сайтът дава достъп до модули за проверка на график за плащане, за отчет, дати и часове на планирани прекъсвания, заявление за електронна фактура. В случай на необходимост на разположение на клиентите са имейл [email protected] и денонощен телефон 0700 800 61. За контакти с “ЕРП Север” клиентите могат да използват и имейл [email protected] или телефон 0700 161 61.