„Топлофикация София“  спазила всички нормативни изисквания, показала проверка на КЕВР, съобщават от самото дружество

Резултатът от извънредната проверка на КЕВР в столичната топлофикация, инициирана след медийни публикации, показала, че няма нарушения в ценообразуването на сметките на дружеството. Това съобщават от самата компания.

Оттам се позовават на  доклада на регулатора, в който пишело, че на база предоставените данни и документи, включени в проверката, дружеството е изпълнило всички законови и нормативни изисквания при формиране на ноемврийските сметки.

В рамките на проверката от дружеството била изискана информация по 11 точки, обхващащи всички данни за потреблението на топлинната енергия от клиентите през ноември.

В няколко последователни точки е посочено, че издадените фактури от „Топлофикация София“ отговарят по обем и съдържание на Общите условия и са изготвени при коректно прилагане на определените от КЕВР цени за съответния период, пишат от дружеството.

С изготвянето на ноемврийските сметки и анализиране на изходните данни станало видно, че е завишената консумация на потребителите на топлинна енергия за посочения период.

"Топлофикация София" съобщава, че своевременно е стартирана разяснителна кампания на данните за потребление, консумация и формиране на фактурите на потребителите. В рамките на кампанията е предоставена и сравнителна информация за настоящия и предходните отоплителни сезони.

Подробна разяснителна информация за размера на произведената и подадена топлинна енергия ще бъде предоставяна ежемесечно на клиентите през отоплителния период на 2020 - 2021 г. Данните ще дадат възможност на клиентите да сравнят потреблението си в настоящия и предходния отоплителен сезон и да планират разходите си спрямо изменението на потреблението на топлинна енергия.

Всеки потребител може да намери подробна информация за общата подадена топлоенергия до абонатната станция, отчетената средномесечна температура и денградусите и на 2-ра страница в съобщението към месечната фактура. В данните и поясненията за изготвянето на фактурата са посочени и съответните показатели за предходния отоплителен сезон.

За допълнителна информация и въпроси, клиентите могат да се свържат с кол центъра на компанията на телефон 0700 11 111, да изпратят запитване във Фейсбук страницата www.facebook.com/www.toplo.bg или на имейл: [email protected] и [email protected].