Заявката за бъдещата бизнес стратегия е на новия шеф Ладислав Бартоничек
PPF Group, компанията на трагично загиналия чешки милиардер Петр Келнер, която е собственик и на Би Ти Ви, се оглежда за нови медийни сделки и придобивания на телекоми. Така групата очертава бъдещата си стратегия на пазара, пише сайтът broadbandtvnews.com, като цитира новия изпълнителен директор Ладислав Бартоничек.
Човекът, заместил Келнер, обяснява пред чешкото издание Seznam Zpravy, че компанията вижда големи възможности за развитие в изкупуването на европейски телекомуникационни компании. По думите му това включва и медийни компании, тъй като покупката на СМЕ ("Сентрал Юропиън медия ентърпрайзис", която притежава "Би Ти Ви Медия груп" - б.р.) се е оказала твърде добра сделка и е създала платформа, която може да бъде надграждана.
"Искаме да предложим на клиентите ни възможно най-широкия кръг услуги, свързани с телекомуникациите. Телевизията е част от тях. СМЕ е способна да произвежда съдържание, което може да използваме. Същевременно имаме голяма покупателна мощ да купуваме допълнително съдържание на пазара, което също може да осигуряваме на клиентите ни", казва Бартоничек пред чешкото издание.
По думите му PPF Group планира да предложи и повече платени тв услуги. В момента компанията обмисляла как да обедини платформите О2 TV и Voyo, така че те да се допълват една друга.
Интервюто на Бартоничек е първата заявка за плановете на PPF, дадена след трагичната смърт на Петр Келнер миналия месец.