В 20-ото издание, наречено FARA UNUSUAL 2021, ще има и медиен фестивал
ФАРА - най-големият рекламен фестивал у нас, се завръща с 20-ото си издание и ще се състои от 8 до 11 септември в София, съобщиха от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), която е негов организатор.
FARA UNUSUAL 2021 ще е в столицата за пръв път от 2000 г. насам и ще премине под мотото "Unexpect the expected" ("Не очаквай очакваното").
За първа година в рамките на събитието ще има и медиен фестивал. Целта му е да награди работата, която се откроява чрез стратегия в използването на медийните канали и така променя пазара и води до измерими резултати.
Новости има и в творческия фестивал. От тази година се въвежда изцяло нова категория - "Бранд адаптивност", в която ще се състезават рекламни форми, които променят образа, дейността или продукт на бранда в отговор на непредвидена социална или пазарна ситуация. За участие ще се допускат и рекламни форми, които са реакция в реално време на специфична тема или значимо за обществото събитие (topical & real time advertising).
Обновена и разширена е и подкатегорията "Социални медии и инфлуенсър маркетинг" в категория Digital. В нея може да се състезават всички дигитални форми и формати, използващи социалните мрежи, както и онези рекламни форми, които представят основно инфлуенсър маркетинга.
Заявки за участие в конкурсната програма на ФАРА 2021 ще се приемат до 25 юни 2021 г. Рекламните форми и комуникационните кампании трябва да са създадени в България и да са реализирани у нас или в чужбина в периода от 1.01.2019 до 30.04.2021 г. Заради пандемията от коронавирус, която осуети почти всички публични събития през 2020 г., тазгодишната ФАРА обхваща двегодишен период.
Заявки за участие ще се приемат през онлайн система, достъпна през меню "ПОДАЙ ЗАЯВКА" на уебсайта на фестивала www.fara.bg.