"Смятам, че голяма част от бизнеса се старае да доставя качествена услуга. Не виждам причина да говорим за оставката ми. Работата на министъра е да балансира между потребителите и бизнеса. Аз защитих интереса на целия туристически сектор. Не може да демонстрираме такова отношение в индустрията. Имиджът на българския туризъм не може да е да заплашваме клиентите със съд", това заяви министърът на туризма Зарица Динкова пред журналисти. 

В неделя Динкова се опита да внесе успокоение в спора за "златните пържоли" и каза в своя позиция, че ако сдруженията се държат по този начин с клиентите, дръзнали да се оплакват, на нея ще й е трудно да защити оставането на деветте процента ДДС за заведенията и след края на годината. 

Малко след това ресторантьорите поискаха оставката на Зарица Динкова, заявявайки, че тя е обявила открита война на бранша. 

"Мисля, че темата с искане на оставката се изтърка. Туризмът е преживяване и това, което трябва да дадем, е качество. Обърнах се с тази позиция към бизнеса именно да ми помогнат да защитим качеството на продукта. Аз съм министър и на потребителя, не само на ресторантьорите", категорична бе тя.