Продажбата на нови автомобили в Германия е намаляла със символичните 0,1% през септември спрямо август - общо 224 502 регистрации, според доклада на Германската транспортна администрация. Продажбите на изцяло електрическите коли обаче са спаднали с 35 на сто и са пласирани общо 47 097 бройки, което е по-малко от една пета от пазара. Субсидиите за бизнес клиенти в страната приключиха на 31 август. Tesla форсира крайната дата на бонусите и предложи допълнителни отстъпки за фирмени автомобили, регистрирани до посочената дата. Американският производител обаче на практика се провали в края на месеца, като отчете 69 процента спад на регистрациите.

Що се отнася до китайските производители като най-голямата заплаха за европейските марки, те всъщност още не са направили име в Германия. Изключение прави MG Motor, която беше най-продаваната китайска марка през септември със 777 регистрации, следвана от Polestar (шведска марка, собственост на Китай) с 506 и Great Wall Motor с 333 регистрации с двата си налични модела Ora и Wey. BYD достави само 196 коли в страната през септември.