В гамата на Toyota може да се появи водороден Land Cruiser. Президентът на марката за производство на водород Мицумаса Ямагата каза, че алтернативното гориво ще бъде подходящо за големи автомобили като Land Cruiser. Все още не е известно дали кросоувърът ще бъде с електрическа инсталация, като седана Mirai, или двигател с вътрешно горене, захранван с водород. Инженерите на марката отбелязват, че алтернативното гориво може да осигури "фантастичен" пробег, но има своите недостатъци.
Ямагата спомена водородния Land Cruiser по време на австралийския дебют на прототипа на Toyota HiAce с алтернативно гориво. Миниванът беше оборудван с 3,5-литров V6 с компресорен двигател - същият, който задвижва Land Cruiser 300, но адаптиран да работи с водород.
Модификацията доведе до 2,5-кратен спад в мощността: при HiAce V6 тя възлиза на 161 конски сили (354 Nm въртящ момент) вместо 409 конски сили (650 Nm) за бензиновия оригинал. Водородът се съхранява в три резервоара, подобни на тези в Toyota Mirai от второ поколение. Пътническият миниван HiAce не може да се нарече и икономичен - консумира 141 литра водород на 200 километра.
Има още един агрегат, който може да отиде при водородния Land Cruiser. В началото на 2022 г. Yamaha Motor, по искане на Toyota, разработи задвижван с водород V8 мотор, използвайки за основа бензиновото купе Lexus RC F. Загубите бяха значително по-малко, отколкото в случая с HiAce: заявената мощност е 455 коня и 540 Nm въртящ момент срещу 477 сили и 535 Nm за стандартен двигател с вътрешно горене.