Подразделението на Hyundai - Hyundai Mobis, се опитва да направи електрическите автомобили по-ефективни. Един от методите може да бъде повторното въвеждане на големи решетки в предната част на автомобила, нещо, което е традиционно за колите с двигатели с вътрешно горене и което се смяташе, че ще изчезне при електромобилите.

Инженерите на Hyundai заключиха, че активната аеродинамична въздушна система в решетката на предната решетка може да помогне за оптимизиране на въздушния поток и намаляване на потреблението на електроенергия. Всичко се състои от четири части, които Hyundai нарича Active Aero Hood (AAH), Active Air Flap (AAF), Active Air Curtain (AAC) и Active Air Skirt (AAS).

Системата автоматично отваря и затваря части от решетката и предния капак и сгъва спойлерите, което намалява съпротивлението на въздуха при бързо шофиране и подобрява разхода. Системата също така позволява всмукване и изпускане на въздух, което подобрява ефективността на охлаждане на батерията и контролира въздушния поток. Като цяло Hyundai Mobis вярва, че може да подобри пробега на електрическите автомобили с до 20 км.

Видеото на Hyundai показва различните функции на аеродинамичната система.