Британската компания Nyobolt монтира 35 kWh батерия в своя нов прототип. Батерията е малка, но уникалната технология трябва да реши проблема с пробега. В последната си демонстрация Nyobolt зареди батерията в своя прототип на електрически автомобил от 10 до 80 процента само за 4 минути и 37 секунди.
За тези 4 минути компактният малък спортен автомобил, който е базиран на Lotus, може да бъде зареден с пробег от около 195 километра. Мощността на пълнене е 350 kW почти през целия процес на зареждане. Неочаквано батерията, разработена от Nyobolt, не е твърда батерия, от която се очаква да има висока производителност при зареждане. Nyobolt също така тества производителността на клетките чрез бързи цикли на зареждане, еквивалентни на повече от 155 000 км без никакви признаци на влошаване.
Целта на Nyobolt е да се карат електрически автомобили с по-малка батерия, отчасти за да се намали цената на колите, но също така и се да намали теглото. По-леките електрически автомобили са и по-екологични. Прототипът, разработен от Nyobolt, тежи само 1247 кг, само със 100 кг повече от оригиналния бензинов автомобил Lotus, на който е базиран.