„Банкери Насреща“ е нова услуга, която пести времето на потребителите
Пощенска банка въвежда нова услуга, с която за пореден път предоставя модерен и удобен начин за използване на банкови услуги. „Банкери Насреща“ са мобилни банкови експерти, които консултират безплатно настоящи и бъдещи клиенти на финансовата институция на територията на град София. Чрез услугата вече няма нужда потребителите да отделят от своето време, за да стигнат до банков клон или да отлагат своите планове.
„Банкери Насреща“ представлява безплатна професионална консултация, като експертите предоставят решения, съобразени с конкретните нужди на клиента, и съдействат за попълването на необходимите документи и входирането им в банков клон. В удобно и предварително заявено време и на място, предпочитано от клиента, мобилните банкери отговорят на всички въпроси, свързани с потребителски и жилищни кредити, овърдрафти и кредитни карти. Важно е да се отбележи, че мобилните банкови експерти на Пощенска банка не боравят с пари в брой, не събират такси и комисиони.
Заявяването на среща с мобилен банков експерт от Пощенска банка става бързо и лесно, като клиентите могат да го направят на телефон 0700 18 555, чрез имейл на адрес [email protected] или като попълнят online заявка на сайта на банката. След подаване на заявката, банков експерт се свързва с клиента, за да уговори дата и място за срещата.
Пощенска банка държи на сигурността и освен че консултацията и всички свързани с нея документи са конфиденциални, предоставя и допълнителна възможност клиентите да проверят идентичността на мобилните банкови експерти с обаждане по всяко време на телефон 0700 18 555.
Повече информация за предлаганата услуга можете да откриете на www.postbank.bg.