DEVIN получи най-високото отличие в категория „Нова услуга“ от тазгодишното издание на конкурса BAAwards, организиран от Българската асоциация на рекламодателите (БАР). Компанията бе наградена за услугата „Доставка на вода до твоята кухня“, а също така бе сред отличените в категория „Продуктова иновация“ за новата опаковка на DEVIN Water2GO от 750 мл.
„Тези отличия са още едно доказателство, че вървим в правилната посока по отношение развитие на пазара, на който сме лидер. DEVIN е динамична и иновативна компания, която се стреми да даде на своите клиенти високо качество и професионална грижа. Ние сме тук, за да представяме нови и интересни продукти, но най-вече да отговорим на нуждите на клиентите си по най-добрия начин”, – каза по време на официалното награждаване Анна Кираджиева, Старши Бранд мениджър в DEVIN.
Услугата за доставка, която DEVIN лансира в края на 2015 г., дава възможност на потребителите да получат вода директно до тяхната кухня в удобно за тях време. Така клиентите винаги разполагат с налична топла и студена вода. Освен това, те могат да се възползват от безплатно почистване на галоните веднъж в годината, както и от постоянна поддръжка. Допълнително удобство е и възможността за доставка на DEVIN бутилирана вода, натурални сокове Granini и Frutelli или енергийните напитки Red Bull.
Другият продукт на DEVIN, който бе отличен от журито на BAAwards, е новата опаковката DEVIN Water2GO. Тя бе представена на пазара през март 2015 г. Освен с иновативната за България разфасовка от 750 мл, продуктът се отличава и с най-модерната технология спортни капачки SmartSeal™. Тази бутилка е подходяща за хора с активен начин на живот, които често шофират, спортуват или са в постоянно движение.
Конкурсът BAAwards 2016 се проведе за трета поредна година с цел да отличи най-добрите постижения в сферата на маркетинговите комуникации под мотото „Архитекти на промяната“. Традиционно БАР награждава най-иновативните, креативни и успешни кампании, за да допринесе за цялостното развитие на бранша в България.