МЕТРО с награда „Сребърен лъв“ в категорията Direct от рекламния фестивал в Кан за своя реклама с риба
Йордан Цветков от отдел „Риба“ на МЕТРО София позира с един току що пристигнал от Малдивите 14 килограмов групър (Brown Marbled Grouper), див улов. Вече 15 години МЕТРО България предлага богат избор от над 60 вида прясна риба и морски дарове както и разннобразие от над 150 рибни артикула от България и целия свят.
Специално разработена постоянна студена верига гарантира сигурността и качеството на рибата – от улова до доставката в магазина. По този клиенти имат гаранция за качество на продуктите от рибния щанд, които купуват.
Като най-голям доставчик на риба в Европа МЕТРО демонстрира по въздействащ начин свежестта на своя рибен асортимент в рекламата си,“Дневният улов“ (The Daily Catch), с която спечели наградата „Сребърен лъв“ на рекламния фестивала в Кан в категорията Direct. Със своята иновативната реклама, МЕТРО и комуникационната агенция Serviceplan дават живот на един от най-старите начини за пакетиране – с вестник.
Заедно със свежия улов рибарят включва в доставката и сутрешен вестник от региона, в който е уловена рибата. При доставка до магазините в цяла Европа рибата се пакетира в броевете на вестника, а специален стикер маркира датата върху първата страница, за да отбележи времето на улова. Специален етикет с QR код препраща купувачите в Германия и други МЕТРО страни към приложението METRO Pro Trace, даващо възможност на клиента да проследи предложения улов по цялата верига от доставки. След сканиране на кода със смартфон купувачът получава информация за мястото на улова, как е бил обработен, информация свързана с качеството и устойчивото развитие, както и идеи за рецепти.