Владислав Велиянов: Най-голямото предизвикателство е не само да поддържаш стандарт, но и да го развиваш
Гости от целия свят посреща хотел City house в Русе. По бизнес пътувания или като туристи го посещават хора от Япония, Австралия, Китай и още далечни страни.
Хотелът има 15 стаи, работи от година и половина. Към него има и голям ресторант, който е на две години. Вътрешната му част е със 110 места, толкова побира и външната. Храната е интерконтинентална.
Собственикът Владислав Велиянов разказва, че през това лято не се сеща да е имало вечер, в която да е оставала дори една празна маса.
-Защо и как избрахте да започнете този бизнес?
- Още от студент имам допир с тази сфера. След това работих в Шотландия във френски ресторант близо пет години. Така се запалих. Първо заработи ресторантът, а малко след това и хотелът.
- Кое е това, което най-много ви мотивира?
- Тук, в Русе няма други подходящи заведения. Аз лично, кoгато реша да изляза със семейството си, много трудно намирам място с добра храна. Това е наистина доста трудна задача.
Ние прилагаме много идеи от други държави, амбицията ни е да налагаме тенденциите в града.
- Кои са най-важните хора за успеха на вашия бизнес?
- Всички от персонала са важни. Всеки кадър е важен, защото ако един не работи добре, се разваля цялата верига. Ако готвачът приготви вкусна храна, а няма кой да я поднесе или обратното, не е добре. Ако дойде намръщен сервитьор и развали вечерта на клиента, това със сигурност не е приятно.
- Кои са най-големите предизвикателства, пред които сте се изправяли?
- Най-голямото предизвикателство е да поддържаш стандарт. Но не само да го поддържаш, а и да го развиваш. Предизвикателство е да поставяш не само нови продукти, а да имаш и нови идеи, да променяш интериора, декорациите, винаги да се стремиш към първото място. Много трудно се поддържа такъв стандарт. Да се стараеш да си една крачка пред другите, това е най-трудното. Аз успявам да се справя, защото съм заобиколен от интелигентни хора, пътувам много и черпя идеи.
- Какво научихте за тези години като предприемач?
- Човек трябва да знае какво точно иска да направи. Трябва да имаш доста хъс, да не се изморяваш. Нужни са и доста нерви.
- Как си представяте своя бизнес след 5 години?
- Стремя се да се превърнем в бранд, да не сме просто име, а да сме бранд. Хората да асоциират нашето име. Когато кажеш, че става въпрос за нашето заведение или хотел, да се знае, че на това място винаги става въпрос за определно качество и високо ниво.
*"24 часа" е ексклузивен медиен партньор на кампанията „МЕТРО Ден на предприемача“. Рубриката представя български предприемачи и се осъществява със съдействието на „Метро Кеш енд Кери България“.