• METRO GROUP ще осигури 10 000 евро за реновиране на търговски обект, чийто собственик е качил най-много селфи фотографии със свои клиенти в социалните медии
• Български независм предприемач, споделил най-много снимки с клиенти, с хаштаг #ownieBG, ще стане рекламно лице за Деня на предприемача през 2017 година за страната
Търговци или ресторантьори от цял свят могат да спечелят реновация на свой бизнес обект на стойност 10 000 евро, като си направят селфи фотографии със свои клиенти и ги качат в социалните медии, добавяйки хаштаг #ownieBG. Състезанието е посветено на 11 октомври – Ден на прпедприемача, който ще бъде отбелязан от МЕТРО в 25 страни в целия свят.
Предприемачите могат да споделят фотографиите, наречени ownies, от 9 часа българско време на 1 октомври до 24 часа на 11 октомври. Снимките трябва да представят по емоционален начин тяхната връзка с клиентите, а също така настроението, страстта и удоволетворението, които те изпитват от своята работа.
МЕТРО България кани своите клиенти да се включат в международната надпревара за наградата от 10 000 евро. На национално ниво предприемачът – търговец или ресторантьор, споделил най-много ownie фотографии в социалните медии с хаштаг #ownieBG, ще стане рекламно лице на кампанията по случай Деня на предприемача през 2017 година.
Фотографиите могат да бъдат качени в профилите на участниците в Instagram, Twitter или други социални медии. В случай, че предприемачът реши да публикува снимката във Фейсбук, трябва да сподели своето ownie във Фейсбук страницата на МЕТРО България - https://www.facebook.com/METRO.Bulgaria, като задължително използва хаштага, определен за МЕТРО България - #ownieBG.
Участниците трябва задължително се уверят, че са получили съгласие от всички хора, които присъстват на тяхната снимка, за да може тя да бъде използвана в кампанията по случай Деная на предприемача – 11 октомври. Пълните правила на кампанията можете да намерите тук!
На 11 октомври 2016 г. МЕТРО ще отбележи Деня на предприемача за първи път, за да изрази уважението си към всеотдайността и усилията, които неговите над 21 милиона клиенти от малкия и среден бизнес влагат в своята работа. Празникът ще бъде честван едновременно във всички 25 държави, в които компанията оперира. МЕТРО планира да утвърди инициативата като ежегодно глобално събитие, което ще се провежда през всеки втори вторник от месец октомври.
Пълните правила на кампанията можете да намерите тук!